Ik ben al een tijdje op zoek naar nieuw ondergoed dat comfortabel zit en lang meegaat, maar ik vind het nogal lastig om iets te vinden dat echt aan mijn eisen voldoet. Veel ondergoed verliest snel zijn vorm of gaat irriteren na een paar keer wassen. Zijn er mensen die goede ervaringen hebben met bepaalde merken en die iets kunnen aanraden? Ik ben vooral op zoek naar boxershorts of slips, het liefst van een materiaal dat goed ademt en niet schuurt. Het oog wil ook wat, dus een beetje een leuk design zou ook fijn zijn!
3 weergaven

Goh, ik herken je zoektocht helemaal! Wat ik zelf echt top vind, is het ondergoed van Björn Borg.
Ik heb diverse boxershorts van ze en ze zitten echt heerlijk. De materialen zijn prettig op de huid en ze blijven super goed in vorm, ook na veel wasbeurten. Ze hebben echt een breed assortiment, van basic effen kleuren tot opvallende prints, dus er zit voor iedereen wel iets tussen. Sowieso kun je op de site ook sportkleding vinden, dus misschien zit daar ook wel iets voor je bij! Ik heb er nog nooit spijt van gehad dat ik het gekocht heb.